maanantaina, helmikuuta 11, 2008

Bad hair day - tai sitten ei

Oltiin äsken kaupungilla, piti viedä housut lyhennettäviks, kävin ostamassa Cliniquen parit rasvat ja sit paperikaupassa ostamassa nättiä paperia myyntiräpellysten pesuohjelappuihin. Aamulla pesin lettini ja valitin, että onpas kauhee, kun on taas kasvanu niin nopeesti, pakko mennä äkkiä kampaajalle, kun en saa laitettua sitä mitenkään nätisti.

No siellä paperikaupassa olin just maksamassa, kun sisään pörhälsi joku ulkomaalainen täti (aksentti oli venäläinen, naama amerikkalainen ja käytti italialaisia sanoja, kun puhu espanjaa) ja halus tietää, missä mä leikkautan tukkani, kun se oli niin hyvän näkönen. Sillä oli sama ongelma kun mulla, oli kokeillu vaikka mitä kampaamoa, eikä koskaan ollu tyytyväinen. Mä sit sanoin, että käyn tuolla meijän kyläkampaamossa ja täti päätti mennä sinne kokeilemaan. Laitoin just äsken D:lle (eri D kun kissa-D) tekstarin, kun se on töissä siellä, että terkkuja mun kampaajalle, sen kätten jälkeä on ihailtu.

Ei kommentteja: