keskiviikkona, tammikuuta 30, 2008

Hohhoh

Ell-vastaanotolla on aika hirveesti töitä, toivottavasti muistan ees puolet... Eilen oli kyllä hiljanen päivä, aamulla ei käyny ketään, joten juoruttiin vaan Bienven kanssa. Iltapäivällä tuli kolme koiraa ja yks kanarialintu. Seiskalta lähin jo kotiin, tänään meen iltapäivällä uudestaan, pitää opetella ulkoo tietsikkaohjelma.

Kun tulin lounaalle kotiin, Ivà sano, että Eilakaista (liian pitkä kirjottaa joka kerta paikallinen Eilakaisla, joten olkoon tästä lähtien Eilakaista) oli soittanu (olin unohtanu kännyn kotiin), haastattelu ois firmassa neljältä. Kävin siellä ja jutskasin vähän jonkun tytsyn kanssa, ne oli kuulemma kovasti kiinnostuneita musta, ja soittavat Eilakaistalle, jotka sit soittaa mulle. Tosta vois päätellä, että sain sen homman, mutta kun täkäläisistä ei koskaan tiiä. Mutta aika varma oon kuitenkin, katotaan, miten käy.

Huonompi juttu siinä työssä on se, että viikonloput on töitä, ma ja ti vapaat. Sit kun Ivà taas menee töihin, niin ei voida mennä minnekään yhdessä. Ei olla voitu käydä lomilla yhdessä missään, kun sillon kun Ivàlla on kesäloma, mä oon ollu löytöeläinsuojassa, ja kun mä en oo ollu töissä, Ivà on. Nyt menee viikonloputki. No, ei voi mitään, en sentään vakituisesti työskentele missään, missä on esmes ell-klinikan aikataulu, ma-pe 11-13.30 ja 17-21 ja la 10-14. En kestäis, mie VIHHAAN siestaa! Tuolla viinihommassa ois tosin tunnin ruokatunti, mut silti pääsisin kotiin viideltä, että se ei oo yhtään paha, varsinkin, kun työt alkais kympiltä, mikä ois ihan loistavaa näin aamu-uniselle.

Ei kommentteja: