torstaina, tammikuuta 17, 2008

Haastemeemi

KaSil haasto seuraavaan:

Säännöt:
1. Laita viisi linkkiä viiteen aikaisempaan blogipostaukseesi. Niiden tulee liittyä näihin viiteen teemaan alla:

* Perhe (tää nyt ei ehkä oo ihan mitä tässä haetaan, mutta kun mä en vaan jaksa ettiä)
* Ystävyys (tätä pitää vähän selittää: hamppari ja mä ollaan niin loistavia matkaseuralaisia, että meille käy ihan kaikki, mitä toinen ehdottaa)
* Rakkaus (mun pönttöpojat)
* Minä itse (tällanen mä oon, joka päivä)
* Mitä tahansa

2. Haasta viisi muuta bloggaajaa tekemään saman. Yritä löytää ainakin kaksi uudempaa tuttavuutta, joihin voit näin tutustua paremmin.
3. Lue postaukset, ja jätä halutessasi kommentteja.

Mä oon erilainen nuori ja haastan kaks ihmistä, ennen kun oon ite ees kunnolla vastannu haasteeseen (lupaan ettiä tekstit huomenna, oikeesti!!!). Eli haaste lähtee Arjalle ja Hampparille. Nyt mulla on kiire, moi!

Ei kommentteja: