maanantaina, maaliskuuta 24, 2008

Jepjep

Kas kun ihminen on töissä joka päivä, ihminen ei ehdi päivittää blogia. Tänäänkin meen just kohta hommiin, vaikka yleensä mulla on maanantait vapaana, mutta kun mun sopimus on ke-su plus juhlapyhät, niin eikun sinne vaan. No, ainakin on iso palkka tulossa...

J ja N tulee tänään lounaan jälkeen (pääsen kahelta töistä), käydään kävelyllä ja mennään teelle.

Niin joo, ja pitää kertoa, että mä oon tosi VIP!! MK (opiskelukaveri) kävi perjantaina kylässä, tuli vikalle kierrokselle viinitilalle, maisteltiin eri viinejä, ja sit mentiin kylän parhaimpaan ravintolaan lounaalle. Yks kollega käski sanoa, missä oon töissä, niin ne kohtelee meitä tosi hyvin. No ujutin sen sit sopivaan väliin. Sen jälkeen kävi koko ajan joku kysymässä, että oliko kaikki hyvin, ja oliko ruoka hyvää, ja saatiin talon tarjoomat jälkkärit ja liköörit ja lopuks tuli vielä omistaja pokkaamaan, että toivottavasti kaikki oli hyvin ja tervetuloa uudestaan. Mulla ei meinannu pokka pitää, tunsin itteni ihan Paris Hiltoniks :P

Että semmosta.


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihmisellä on ikävä ihmistä...BYÄÄÄÄÄÄH!

Weljes

Kati kirjoitti...

Byäääääh!!
Lopettaa röökinpolton ja ostaa lentolipun, pusmoi! :)