maanantaina, toukokuuta 26, 2008

Hyötyliikuntaa?

Keksin just ihan uudenlaisen tavan kehittää pömppömahasta six-pack: hommaa keuhkoputkentulehdus ja yski viikon ajan kylkiluunkatkomisvoimalla, niin kyllä kuulkaa alkaa vinot vatsalihakset näkyä kunnolla! En tosin virallisesti tiiä, että onko mitään tulehdusta, lekuri tunnin päästä, mutta eiköhän mikä tahansa yskä, kunhan on tarpeeks hakkaava, tehoa niihin vatsalihaksiin...

Oon kylläkin tosi tyhmä, kun viime viikon olin kuoleman kielissä töissä, kun ei ollu kuumetta, niin menin sit, varsinkin kun tiesin, että perjantaina oli tulossa kaaos, 300 saksalaista yhtaikaa, ja lauantaina menin, vaikka perjantaina olin yöllä ihan ruumis, kun en viittiny lauantaiaamuna soittaa ja sanoo, etten tuu, kun viikonloppusin on vähän henkilökuntaa (ja ne jotka on, on kivempia, kun viikolla), joten lauantain sitten vaan yskin koko päivän, en paljonkaan saanu puhuttua, kun aina iski kauhee yskäkohtaus. No sunnuntaina sit vielä menin, kun ajattelin, et eihän se oo kun neljä tuntia, ja sunnuntailisät palkkaan, ja onneks menin, kun M1 ei sit tullukaan, mikä saatiin tietää vasta sunnuntaiaamuna (oli siis lauantaina ollu töissä, eikä sanonu mitään). No nyt on sit maanantai, ja vaikka vielä yskittää ja on kaikki paikat tukossa, niin verrattuna esim. perjantain oloihin, tai vaikka vielä eiliseen, niin on oikeestaan ihan hyvä olo. Että voihan perse.

No, lekurissa näytän tosi surkeeta naamaa, ja kerron, että olin viikonloppuna kuoleman kielissä töissä, ja että nyt pitäis kyllä saada pari päivää saikkua, kun mun pitää töissä puhua isoille ryhmille, mutta saan aina yskäkohtauksen, kun korotan ääntä (mikä on totta), ja että mä en kuule itteeni enkä muita ihmisiä kunnolla, kun korvat on lukossa (mikä on totta), eikä ihmiset kuule mua, kun en pysty puhumaan kovalla äänellä (mikä on totta), ja että oon joutunu nukkumaan istuallani, kun muuten yskin koko yön (mikä on totta), niin että eiköhän nyt ois hyvä olla kotona pari päivää ja juoda teetä ja nukkua, eikä mennä töihin olemaan hyödytön ja tartuttamaan tauti muihin ihmisiin (paitsi että se on jo kyllä tähän mennessä tarttunu, jos on tarttuakseen)... Ja vielä sekin, että aina kun avaan viinipullon, pitää haistaa korkkia, ettei oo vikaa (oon pari pulloo löytäny, joissa on ollu korkkivika), mutta kun on nenä tukossa, niin en haista mitään, että sekin vielä.

Raportoin kun palaan.

3 kommenttia:

Helena kirjoitti...

Hinkuyskä?

Kati kirjoitti...

Poskiontelon tulehdus ja keuhkoputken tulehdus... Saikkua perjantaihin, la takas suolakaivoksille. Nukun ja kudon ja katon Supernaturalia dvd:ltä, lomaa, jee!

Helena kirjoitti...

Hyvää ja rentouttavaa saikkua sulle!