torstaina, marraskuuta 13, 2008

Lisää viiniä

Tänään oli maailman tylsin päivä töissä, mulla oli aamulla yks puolikas vierailu ja iltapäivällä toinen. Muuten vaan istuskelin, kävelin ympäriinsä ja yritin näyttää siltä, että tein jotain. Iltapäivällä pyysin yheltä kollegalta, joka käänsi tekstejä esp-eng, että riittäiskö mulle jotain, niin käänsin sitten koko iltapäivän.

Kotiin tulin puolisen tuntia sitten, ja kohta lähen taas, MJ ja mä mennään yhteen kylään täs lähellä, jossa on viininmaisteluilta. Mulla on nykysin sosiaalinen elämä, MJ, R ja mä ollaan kolmen kopla.

Huomenna on D:n ja MJ:n läksiäisjuhla, myöhään en voi olla, koska la taas 10h suolakaivoksilla.

Alotan muuten ruotsintunnit R:n kaa, ja tammikuussa firman ilmaset kielikurssit alkaa, ajattelin ottaa joko ranskan tai saksan (joita kumpaakin luin koulussa joskus aikoinani, ranska oli jopa 10!) ja jos venkkua löytyy, niin alan kertaamaan. Sit mulla on 7 kieltä!

Yks työkaveri, en muista millä nimellä oon aikasemmin sitä kutsunu tässä blogissa, enkä jaksa kaivaa, mutta tästä lähtien se on 666, on paljastanu olevansa tooosi narttu. En jaksa mennä yksityiskohtiin, mutta pääosin lähinnä teki MJ:n ekoista 4-5 kuukaudesta helvettiä, se saa viikonloppusin raivokohtauksia ja kiukuttelee pomolle eikä hoida hommiaan, usein bilettää ja jättää tulematta töihin seuraavana päivänä... Nyt kun MJ:n sopimus loppu, mä oon 666:n kohteena, se yritti jo syyttää mua yhestä jutusta, joka ei ollu mun syytä, jne... Mua lähinnä naurattaa, välillä ärsyttää. Se on kade, kun mä ja MJ ollaan kavereita R:n kaa (joka on muuten mies), kun niillä oli joskus jotain juttua, ja nyt se on kateellinen kaikille naisille, joiden kaa se puhuu. Sen pitäis koko ajan olla kaikkien huomion keskipisteenä ja kaikkien pitäis kehua sitä. Nyt kun ihmiset kehuu MJ:tä ja mua, se kokee asemansa uhatuks ja kiukuttelee. Pikkuprinsessahan se on, eikä pysty mihinkään todelliseen haittaan (mulla on kokemusta hankalista työkavereista, ja oli 666 potenssiin tuhat), joten mulle sen on turha alkaa. Käyttäydyn hyvin sen kaa, en haluu myrkyttää työpaikan ilmapiiriä omalta osaltani, mutta samalla tiiän, että siihen ei voi luottaa ja että se on ainakin kaksnaamanen, ellei jopa viisnaamanen...

No, asia ei oo niin vakava, kun miltä ehkä kuulostaa, laitoin tähän vaan lyhennetyn version, että jos myöhemmin mainitsen jotain asiaan liittyvää, niin ette oo ihan pihalla.

Nyt mä hörppään teen loppuun ja vaihdan kuteet ja meen pankkiautomaatin kautta viininryyppäj... siis -maistajaistilaisuuteen.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kaipailen jo kovasti uusia kuulumisia sieltä suunnalta =)